Eriti hinnas olid NSV Liidus adidase kaubamärki kandvad tooted. Tegelikult olid ka suvalised kolme triibuga sokid teatud mägirahvaste jaoks juba "adidased" ja ettevõtlikud eestimaalased kasutasid lihtsameelseid ära.
Eriti hinnas olid NSV Liidus adidase kaubamärki kandvad tooted. Tegelikult olid ka suvalised kolme triibuga sokid teatud mägirahvaste jaoks juba "adidased" ja ettevõtlikud eestimaalased kasutasid lihtsameelseid ära. Foto: Via Www.imago-images.de

  • Ajalehtede tiraaži järsu kukkumise saab üsna täpselt fikseerida: see algas 1991. aasta alguses. Inflatsioon oli teinud oma töö ja löönud tellimishinnad lakke. Rahva rahakotid olid tühjad. Ühtäkki avastati, et lihtsalt harjumusest ei peagi ajalehte tellima, ja kui neid seni käis igasse postkasti kolm-neli, siis nüüd tehti valik. Viru Sõna tellimiste arv langes 6497 peale – tegelikult peame rõõmsad olema, sest praeguseks polegi tellijate hulk drastiliselt vähenenud. Rahva Häält tellis 4000 lugejat, aasta varem oli see arv 12 000. Päevalehe arvud olid 1727 ja 10 000, Edasil (Postimehe järel- ja eelkäijal) 2000 ja 6400. Venekeelsetest lehtedest olid esindatud Molodjož Estonii 403/1500, Sovetskaja Estonija 197/1800 ja Pravda 28/275.
Kommentaarid
Copy