Juba kümnendat aastat käivitus kampaania "Kiida tööandjat"

Copy
Tööandja ja töötaja peavad olema mõlemad rahul.
Tööandja ja töötaja peavad olema mõlemad rahul. Foto: Dmitri Kotjuh

Marketingi instituudi kampaania "Kiida tööandjat" julgustab sedapuhku juba kümnendat aastat järjest leidma ja tunnustama kriisis mitte murduvaid tööandjaid. 

Tänavuste kiituste keskmes on tööandjate oskus säilitada oma töötajate heaolu energiakriisi ja inflatsiooni kiuste, märkis kampaania eestvedaja Anu-Mall Naarits. "Oleme seda konkurssi korraldanud juba üheksa korda ning kogunud kiitusi enam kui tuhandele ettevõttele ja organisatsioonile," märkis ta. "Seekordne kampaania saab aga kindlasti olema varasematest erinev, sest kasvava majanduse ajal suudavad juba päris paljud Eesti organisatsioonid olla suurepärased tööandjad, kuid kui paljud neist ka keerulisel kriisiajal töötajate tunnustust hoida ja kasvatada suudavad, on iseasi."

Ennekõike oodatakse Naaritsa kinnitusel töötajatelt kiitusi, mis mõjusid oma töökohas erilise ja vajalikuna ja mis tõstsid töökoha väärtust töötaja silmis. Osale inimestele läheb korda üks, teistele teine asi.

Tagasi üles