Meili teel levib järjekordne internetipettus: Omniva nimel antakse teada, et saabunud on postipakk, aga aadress vajab täpsustamist, ja selle "täpsustamise" käigus küsitakse pahaaimamatult kliendilt ka krediitkaardi andmeid.
Veel üks pettuseliik: Omniva nimel küsitakse aadressi ja pangaparoole
Omniva on pettusest teadlik, ja kui ettevõtte infonumbril helistada, jagab automaatvastaja juhiseid, kuidas pettus ära tunda.
Petukirja äratundmine on tegelikult lihtne, sest esiteks on see vaid inglise keeles (Omniva nii ei tee) ja see on saadetud kummaliselt aadressilt, konkreetsel juhul on saatjaks omniva@formstack.com. Aadressi esimene pool vihjaks justkui Omnivale, aga sellise laiendi võib endale võtta iga soovija. Aadressi teine pool annab seega kindla vihje, et tegemist ei ole ausate kavatsustega, kuivõrd tegemist on täiesti tundmatu saatjaaadressiga.
"Sellele vaatamata pettis esimese hooga natukene ära, sest ma tegelikult just ootan saadetist, mis viibib," lausus üks petukirja saaja. "Tuluke lõi muidugi kohe põlema, et tegemist võib olla pettusega, ja kinnituse saamiseks helistasin Omniva klienditeenindusse."
Kiri on, nagu mainitud, vaid inglise keeles. Selles seisab, et pakki ei saanud kohale toimetada vale tarneaadressi tõttu. Kirja lõpus on link, millele vajutades saab väidetavalt aadressi muuta, kuid lisaks nõutakse selle toimingu käigus pangarekvisiitide esitamist.