Meeldivaim bränd Eestis on Kalev

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eestis on meeldivaim bränd ülekaalukalt Kalev.
Eestis on meeldivaim bränd ülekaalukalt Kalev. Foto: Kalev.

TNS Emor uuringu kohaselt on Eestis meeldivaim bränd ülekaalukalt Kalev, mis on olnud ka esimene eelnevatel aastatel. Kalevile järgneb Tere ja kolmandat-neljandat kohta jagavad Skype ning Maxima.

TNS Emori brändide edetabeli uuringus mahtusid esikümnesse mahtusid veel ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.

Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on oma esikoha säilitanud ning edu lähimate konkurentide ees on isegi kasvanud. Märgatava tõusu on läbi teinud praegune teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal veelgi kaugemal 23. kohal.

2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemail kohal neist on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube. 2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.

Brändide edetabeli uuringus tuli vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat kaubamärki, firmat, ettevõtet/asutust 149 nimetuse ja logo seast.

Uuringus osales 2012. aasta jaanuaris-veebruaris 1001 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles