Tarmo Loodi sõnul on äriühingul soolavarud libedusetõrjeks olemas. Tänavu kasutatakse Saksamaalt ostetud soola, mis asendab Valgevene toodangut. Loodi hinnangul on Saksamaalt pärit sool turul olevatest kõige parema kvaliteediga. Paraku aga ka kallis. Lood tõi näite, et eelmisel aastal olnud hinnaga võrreldes tuleb praegu soola eest maksta 80 protsenti enam.
Tehku teehooldajad või imesid, talvised teeolud ei ole võrreldavad suvistega. Lood tõi näite, et kuigi sool paneb teedel oleva jää sulama, vähendab tekkiv veekiht haardetegurit. Sama on suvelgi – märjal teekattel on haardetegur väiksem kui kuival teel. Kui aga vett on liiga palju, siis võib suvelgi libedale teele ehk vesiliugu sattuda. Kui aga talvel lisandub sulanud jääst tekkinud veekihile värske lumi, siis see teebki sõidutee lühikese ajaga väga libedaks.