Varudi lähistel hukkus ilmselt Lätti suundunud kaubiku juht (2)

Copy
Vastassuunavööndisse kaldunud kaubik andis raskeveokile sellise hoobi, et viimane tegi ümber oma telje 180-kraadise pöörde.
Vastassuunavööndisse kaldunud kaubik andis raskeveokile sellise hoobi, et viimane tegi ümber oma telje 180-kraadise pöörde. Foto: Ain Liiva

Õnnetuse ajal samas kandis liigelnud transpordiameti ida üksuse juhataja Anti Palmi tunnistas, et Tallinna–Narva maantee oli teisipäeval kohati libe, ja selgitas, et tugeva tuule korral on see lihtsalt paratamatu: lagedatel aladel lendub sool enne, kui see puisturist maanteele jõuab kukkuda.

Tallinna–Narva maantee 116. ja 117. kilomeetri vahel juhtunud õnnetust nägi eemalt oma silmaga pealt Rakveresse teel olnud Ida päästekeskuse välijuht Valvi Väli. "Hooldatuks ma seda teed ei nimetaks," lausus ta. "Ma ei saanud õnnetuspaigas hästi isegi oma kaubikut pidama, kuigi nägin ohtu juba eemalt. Sõitsin üle laiali paiskunud rusude enda autol rehvi puruks. Mõni kilomeeter Narva poole oli tee ikka väga libe, auto "ujus" kõvasti."

Narva poolt tulles on selle koha peal tõus, mis lõpeb lauge vasakkurviga. Maantee asub lagedate väljade vahel. Narva suunast tulnud Läti numbrimärkidega kaubiku Renault juht ei osanud ilmselt libedusega arvestada, tema auto sattus vastassuunavööndisse ja seal laupkokkupõrkesse poolhaagisega veoautoga Mercedes-Benz. Löök oli nõnda tugev, et raskeveok oli teinud 180-kraadise pöörde ümber oma telje ning peatunud kraavis, nina juba Tallinna poole. Samas kõrval lõppes ka Renault Masteri teekond.

Tagasi üles