Ülikergõhusõiduki piloodiloa saamine muutub lihtsamaks

Siim Mihailov
, ajakirjanik
Copy
Lääne-Virumaal sõidab ülikergõhusõidukiga ringi Mäidu Maurus, kes põrutab oma motodeltaplaaniga taevastesse kõrgustesse, et pildistada ja põllulappe hinnata.
Lääne-Virumaal sõidab ülikergõhusõidukiga ringi Mäidu Maurus, kes põrutab oma motodeltaplaaniga taevastesse kõrgustesse, et pildistada ja põllulappe hinnata. Foto: Erakogu

Jaanuaris hakkas kehtima majandus- ja taristuministri määrus, mis reguleerib lennundusspetsialistide pädevusnõudeid ning lihtsustab A-klassi ülikergõhusõiduki piloodiloa saamist ja hoidmist.

Muudatused puudutavad ülikergõhusõiduki piloote, lennuõpetajaid, kontrollpiloote ja koolitajaid. Muudatused on tehtud peaasjalikult selleks, et lihtsustada A-klassi ülikergõhusõiduki piloodiloa saamist ja hoidmist. Leevenenud on nõuded nii piloodiloa kehtivusele, tervisetõendile kui ka teooriaeksamile.

Kui varemalt korraldas ülikergõhusõiduki piloodiloa teoreetilise testi tegemist transpordiamet, siis nüüd saab testi teha koolitaja juures. Edaspidi pole A-klassi ülikergõhusõiduki pilootidel vaja tervisetõendit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles