Vastlate ja riigi aastapäeva paiku teeb seakoodi müük tohutu hüppe. “Näiteks möödunud aastal kerkis vastlanädalal koodi müügikäive võrreldes eelnenud nädalaga koguni ligi 80 protsenti. Samasugust trendi on täheldada ka sel aastal ja eeldame, et eestlased ostavad peonädala jooksul meilt kooti vähemalt kümne tonni jagu,” rääkis Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Tellijale
Seakoot on veebruaris eestlaste lemmikroog
“Poodides ja ka turul leidub suitsutatud seakoote, mida saab edukalt kasutada erinevate ahjuroogade valmistamisel,” ütles kokk ja Nõo Lihatööstuse tehnoloog Marko Kokmann. “Suitsutatud ahjukoot on väga hea tooraine, mis sisaldab piisavas koguses rasva, aga on samas ka lihaseline. Seega ei pea lisama eraldi rasvainet.”