Aastatel 1976–2003 tegi Euroopa ja Ameerika vahel liinilende ülehelikiirusega reisilennuk Concorde. Kuigi selle piletid olid tavalistest lennupiletitest kallimad, jätkus jõukaid reisijaid, kes väärtustasid oma aega või soovisid lihtsalt põnevat elamust. Concorde’i lennud lõpetati ohutuskaalutlustel, kuid suurel kiirusel kihutamine suurendab ka kütusekulu ja süsinikuheidet. Hoolimata hirmust naftavarude ammendumise ja kliimamuutuse ees pole ülehelikiirusega lennukid maailmast kadunud: tsiviilisikud nendega enam ei reisi, kuid relvajõud kasutavad neid endiselt, näiteks hävitajatena.
Tellijale
Kiri: kolm ideed bussiliikluse arendamiseks
Kui prooviks õige sõidukiirust suurendada maismaal? Raudteel nõuaks see investeeringuid kurvide õgvendamisse. Pöörakem siis pilgud maanteede poole, kus kulgetakse kummirehvidel. Kiirbussi sõiduaega ei saa lühendada: isegi kui ei tehta ühtegi vahepeatust, tuleb täita liiklusseadust, mille järgi on veokite ja busside piirkiirus 90 km/h.