Omanimelise jaeketi omanik Oleg Gross ei näinud konkurent Lidli tööjõu värbamiskampaanias midagi erakordset. "Tööjõuturgu see väga segi ei peksa, aga neil on vaja 30 inimest ja see ikka mõjutab," lausus ta.
Tellijale
Gross Lidli kampaaniast: ka mõned meie omad kandideerivad
OG Elektra ja sellele kuuluva Grossi Toidukaupade omanik Oleg Gross mainis, et tõenäoliselt lahkub mõni müüja ka temale kuuluvast ettevõttest. "Mõned ikka lähevad, mõned tulevad tagasi," rääkis ta varasematele kogemustele tuginedes. "Tean, et mõned inimesed kandideerivad ka meie juurest. Ettevõttele tekitab selline asi loomulikult palgasurvet. Praegu pole meie ketist veel sel põhjusel lahkutud, aga võimatuks ma seda ei pea, et on ka konkurendi juurde minejaid."
Ta lisas, et kaubanduses on teatud tööjõupuudus. "Häid töötajaid niisama võtta pole, kindlasti on Lidli avamisel oma mõju siinsele tööjõuturule," sõnas Gross.