Kabala ülesõidukohal ei pruukinud punaseid fooritulesid näha olla

Copy
Reedel vahetult pärast õnnetust tehtud fotolt on selgesti näha, et Kabala ülesõidukoha põhjapoolses küljes asuv mittetöötav foor võis varjata töötava foori tuled. Auto lähenes õnnetuskohale aga teiselt poolt ning pole selge, kas ka seal varjasid foorid teineteist.
Reedel vahetult pärast õnnetust tehtud fotolt on selgesti näha, et Kabala ülesõidukoha põhjapoolses küljes asuv mittetöötav foor võis varjata töötava foori tuled. Auto lähenes õnnetuskohale aga teiselt poolt ning pole selge, kas ka seal varjasid foorid teineteist. Foto: Ain Alvela

Kahtlemata oli reedel Kabalas Elroni kiirrongi ette sõitnud autojuht hooletu, kuid õnnetus hüüdis selles paigas tulles: ülesõidukoha mõlemas otsas on kaks hoiatusfoori, millest üks ei tööta ja mis võis teatud nurga alt vaadatuna varjata töötava foori punased tuled. Seda tõsiasja tunnistas ka Eesti Raudtee taristudirektor Kaido Aettik.

Kabala ülesõidukoht on hea nähtavusega ja tee on seal külili U-tähe kujuline, kus kiirused ei saa olla suured – vähegi hoolikamale autojuhile on lähenev rong igal juhul nähtav. Kuid on veel üks asjaolu: alates mullu sügisest on mõlemal pool raudteed kaks foori, millest mittetöötav võis teatud nurga alt vaadatuna varjata töötava foori tuled.

Ilmselt märkasid seda tõsiasja ka raudteelased ise: rongi ja kaubiku avarii juhtus möödunud reedel, esmaspäeval saabusid aga ülesõidukohta töömehed, kes katsid mittetöötava foori tuled kilekottidega kinni ja keerasid tulesid 90 kraadi. Sama on tehtud järgmisel ülesõidukohal Vaekülas.

Tagasi üles