Rakvere haiglas alustas tööd iseteeninduslik registratuur

Copy
Iseteenindus annab patsiendile võimaluse teha vajalikud toimingud oma nutiseadmes.
Iseteenindus annab patsiendile võimaluse teha vajalikud toimingud oma nutiseadmes. Foto: Ain Liiva

Rakvere haiglas avati 17. juulil registratuuri iseteenindussüsteem. Iseteenindust on võimalik kasutada kõikidel patsientidel ja klientidel, kes on enne broneerinud raviteenuse Rakvere haiglas.

Sellega saab broneeritud tervishoiuteenuse mugavalt järjekorrata registreerida ja visiiditasu   maksta enda isiklikus nutiseadmes, kasutades QR-koodi.

Rakvere haigla juhi Ain Suurkaevu sõnul annavad kaasaegsed tehnilised lahendused võimaluse parandada klienditeenindust oluliselt. "See on üks võimalus protsessi kiirendada, mugavamaks teha. Aga alati on olemas ka registratuuri töötajad, kes on valmis küsimustele vastama ning vajalikud toimingud läbi viima," rääkis Suurkaev.

Tagasi üles