Hinnatõus viib kampaaniatoodeteni

Pagaritööstuse Mantinga Eesti juht Rain Palmiste.
Pagaritööstuse Mantinga Eesti juht Rain Palmiste. Foto: Rene Riisalu

Olukorras, kus toidukorv on aastaga kallinenud keskmiselt 20 protsenti ja hinnatõus on vägagi tuntav leiva-saia puhul, otsustab üha enam tarbijaid oste sooritada odavpoodide kettides ning otsib soodushinnaga pagaritooteid.

Olukorras, kus toidukorv on aastaga kallinenud keskmiselt 20 protsenti ja hinnatõus on vägagi tuntav leiva-saia puhul, otsustab üha enam tarbijaid oste sooritada odavpoodide kettides ning otsib soodushinnaga pagaritooteid.

Toidugrupiti on hinnatõus aastases võrdluses erinev, kuid lausa hüppeline leiva-saia puhul. Tänavu mais maksis leivakilo poes 81 senti rohkem kui aasta eest ja saiakilole oli lisandunud 83 senti. Tarbijal tekib õigustatud küsimus: mis toimub?

Tagasi üles