Rohelised pakendid on varsti ajalugu

Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats. Foto: Erakogu

Näeme aina enam üleskutseid: osta rohelist, osta kestlikku, tarbi õiglaselt toodetut! Need on loosungid, millega kaupmehed ja tootjad võrgutada püüavad. Kas tegemist on mingi moeröögatuse või millegagi, mis üks hetk on koguni eluliselt oluline? Peagi asub Euroopa Liit tarbijate elu lihtsustama, et teaksime, milline toode on päriselt keskkonnahoidlikult toodetud ja milline seda vaid väita tahab.

Emotsioon kui ostule tõukaja

Arusaadav, et ettevõtted soovivad kasumi nimel inimeste emotsioone ära kasutada. Mõni aeg tagasi nägime seda ka sinikollaste sokkide ja muude Ukraina sümboolikaga toodete puhul – enamasti läks teenitust osa ka ukrainlaste toetuseks, aga siiski oli see äri suures pildis emotsioonidele üles ehitatud.

Tagasi üles