Klient peab enne sõidu algust taksojuhiga tasumisviisis kokkuleppele jõudma

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Kliendil tuleks enne sõidu algust küsida, kas taksos saab maksta kaardiga või mitte.
Kliendil tuleks enne sõidu algust küsida, kas taksos saab maksta kaardiga või mitte. Foto: Tairo Lutter

Paljudes Rakvere taksodes puudub kaardimaksevõimalus ja linnavaraspetsialist Mati Jõgi sõnul pole linnavalitsusel ka õiguslikku alust seda nõuda. Ulrika Paavle tarbijakaitseametist soovitab juba enne sõitu taksojuhiga tasumise viisis kokkuleppele jõuda, sest osutatud teenuse eest maksmine on kliendi kohustus ja kaardimakse pole ainus aktsepteeritud makseviis.

Taksokasutajad on end Rakveres sageli leidnud olukorrast, kus sõidu lõppedes ilmneb, et arveldada saab vaid sularahas. Tavaliselt järgneb sellele sõit pangaautomaadi juurde, kuid mõnda maapiirkonda viinud reisi puhul ei pruugi see võimalik olla.

​Kaardimaksevõimalus on hinnanguliselt vaid kolmandikus Rakvere taksodes, aga sellised andmed pärinevad küll vaid igapäevastelt taksosõitjatelt, mitte ametlikest allikatest. Viimastes neid tegelikult polegi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles