Elron muutis puudulike ülesõidukohtade tõttu sõiduaegu

Copy
AS Eesti Raudtee on tuvastanud lausa 39 kõrgendatud riskiga ülesõidukohta.
AS Eesti Raudtee on tuvastanud lausa 39 kõrgendatud riskiga ülesõidukohta. Foto: Mihkel Maripuu

Tapa–Narva ja Tapa–Tartu–Valga rongidele rakendusid ohutuse tagamiseks ajutised kiirusepiirangud, mis toovad kaasa sõiduaegade pikenemise ning reiside väljumis- ja saabumisaegade muutumise. Elron palub enne sõitu saabumis- ja väljumisajad üle vaadata.

Idasuunal kehtestatud täiendavad kiirusepiirangud on seotud ohutuse tagamisega ülesõidukohtadel. "Taristuomanik AS Eesti Raudtee on tuvastanud 39 kõrgendatud riskiga ülesõidukohta, kus ohutuse kindlustamiseks kehtestati kuni 2024. aasta juunikuuni reisirongidele ajutised kiirusepiirangud," ütles Elroni juhatuse liige Märt Ehrenpreis. "Teravdatud tähelepanu all on sama tehnoloogiat kasutavad ülesõidukohad, kus on reisirongide ja raudtee turvangusüsteemide koostoime olnud häiritud ning ülesõidukoht ei ole nõuetekohaselt autoliiklusele sulgunud."

Ehrenpreis rõhutas, et liiklusõnnetuste ärahoidmiseks on kõige enam ära teha sõidukijuhtidel. "Rongi ja maanteesõiduki kokkupõrget saab vältida vaid maanteel liikleja, sest rongi pidurdusteekond võib olenevalt kiirusest ja ilmaoludest jääda 400–1400 meetri piiresse. Sõidukijuht peab järgima liiklusseadust, mis paneb liiklejale kohustuse olla raudtee ületamisel eriti tähelepanelik. Samuti peab veerem ning taristu turvanguautomaatika töötama koos laitmatult."

Tagasi üles