/nginx/o/2024/03/14/15945284t1ha160.jpg)
Veetorni ja depoo uuendamist alustati eelmise aasta 27. novembril. «Tööd peaksid valmima aprillis 2024, kuid see sõltub palju ka öistest temperatuuridest,» ütles Eesti Raudtee rajatiste ehitusosakonna juht Kertu Arumetsa.
Veetorni ja depoo uuendamist alustati eelmise aasta 27. novembril. «Tööd peaksid valmima aprillis 2024, kuid see sõltub palju ka öistest temperatuuridest,» ütles Eesti Raudtee rajatiste ehitusosakonna juht Kertu Arumetsa.
Miks üldse veetorni ja depood remontima hakati? «Veetorni fassaad oli osaliselt lagunenud ja möödakäijatele ohtlik, sest kivid ja vuugitäited kukkusid alla. Depoo osa oli varisemisohtlik, hoone sees olid vahelaed osaliselt varisenud. Katus oli lagunenud ja seinad sademevee läbijooksude tõttu varisemisohtlikud,» põhjendas Arumetsa.