Skip to footer
Saada vihje

Edru külas nüüdisajastati raudteeülesõidukoht

Edru raudteeülesõidul uuendati signalisatsioonisüsteeme.

Täna aktiveeriti Väike-Maarja vallas Edrus moderniseeritud raudteeülesõidukoha lahendus, kus uuendati tõkkepuu seadmeid ja foorisüsteemide automaatikat.

Edru raudteeülesõidukoht on piiratud kahe tõkkepuuga ja liiklejatele annab saabuvast rongist teada ka automaatne foorisüsteem. Seal olev eelmine süsteem võeti kasutusele ligi 10 aastat tagasi ning praegu raudteel käimasolevate suurte moderniseerimistöödega käigus asendati vanem süsteem uue lahendusega.

Uus lahendus hõlmab kahe tõkkepuu uuendamist ja foorisüsteemide moderniseerimist, mis on lisaks automaatsusele ja nüüdisaegsusele kiirustundlikum.

"Meie jaoks on äärmiselt oluline, et ohutus nii raudteeülesõidu- kui ka ülekäigukohtadel oleks alati tagatud. Vananenud tehnika väljavahetamine on kindlasti üks oluline samm, mis aitab tagada parema reguleerituse ülesõitudel ja parandab ühtlasi ka kogu raudteeohutust," rääkis AS-i Eesti Raudtee ohutusjuht Tarvi Viisalu.

Edru raudteeülesõidul uuendati signalisatsioonisüsteeme.

AS Eesti Raudtee sõlmis 2019. aasta lõpus Hispaania ettevõttega Ingeniería y Control Ferroviario (ICF) lepingu, mille väärtus on 14,6 miljonit eurot. Koostöös moderniseeritakse lepingu mahus Eesti Raudtee taristu 110 raudteeülesõidukoha automaatikaseadmed. ICF-i projekti eesmärk on vahetada välja vananenud tehnika ja ühtlasi aidata kaasa paremale raudteeohutusele.

Eesti Raudtee toimetab aktiivselt selle nimel, et tulevikus suurendada rongide liikumiskiirust kuni 160 km/h. Selleks elektrifitseeritakse, õgvendatakse ja uuendatakse raudteed ning moderniseeritakse liiklusjuhtimissüsteeme, samuti lisatakse foore ja tõkkepuid ning uuendatakse olemasolevat ohutusvarustust.

Kommentaarid
Tagasi üles