Väike-Maarja elanikud saavad erakorraliste sündmuste puhul kriisiinfo telefoni kasutada

Merly Raudla
Copy
Väike-Maarja vallavalitsus sõlmis märtsis häirekeskusega koostööleppe.
Väike-Maarja vallavalitsus sõlmis märtsis häirekeskusega koostööleppe. Foto: Kristel Kitsing

Kriisiinfo telefoniga liitunud omavalitsuste elanikel on erakorraliste sündmuste puhul võimalik helistada tasuta numbril 1247, et saada kriisis ametlikku ja usaldusväärset teavet ning käitumisjuhiseid.

Väike-Maarja vallavalitsus sõlmis selleks häirekeskusega koostööleppe märtsis. Kriisiinfo telefonil 1247 saavad elanikud helistada ööpäev läbi ning see käivitub, kui kohalik omavalitsus selleks häirekeskusele ettepaneku teeb. Seni on teenust käivitatud näiteks COVID-19 pandeemia ajal, Kuressaares joogivee kriisi korral ja Suur-Sõjamäe jäätmejaama põlengust tekkinud mürgise suitsu tõttu.

Häirekeskuse kriiside ja toimepidevuse eksperdi Rein Oleski sõnul on Väike-Maarja vallavalitsuse otsus kriisiinfo telefoni teenusega liituda väga tervitatav. "Kriiside korral on elanike infovajadus tavapärasest suurem ning meie soov on, et käitumisjuhised ja usaldusväärne teave oleks tehtud inimestele võimalikult mugavalt kättesaadavaks," ütles ta. Lisaks on Oleski sõnul kriisiinfo telefoni numbrit hea meelde jätta – üks number 24/7 ehk 1247.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles