Kelmid saadavad Coop Panga nimel inimestele sõnumeid, mille abil püüavad saada ligipääsu kliendi andmetele.
Kelmid saadavad Coop Panga nimel petusõnumeid
Coop Pank toonitab, et pank ei ole nende sõnumitega seotud ja sõnumites olevaid linke ei tohi avada.
Pank tegeleb õngitsuslinkide sulgemisega ja soovitab petusõnumite saajatel teha sõnumist ekraanitõmmis ja edastada see Coop Pangale aadressil klienditugi@cooppank.ee, seejärel sõnumi saatja blokeerida ja sõnum telefonist kustutada.
Petturite koostatud kirjad ja petulehed võivad näha välja tõetruud, petturid võivad kasutada panga omadega sarnaseid aadresse ja telefoninumbreid. Kahtluse korral ei tasu avada e-kirja või sõnumiga saadetud veebiaadresse.
Coop Pank tuletab meelde, et juba pettuse ohvriks sattudes tuleb esimesel võimalusel peatada ID-kaardi sertifikaadid, muuta Mobiil-ID PIN-id ja kustutada Smart-ID konto. Lisaks tuleb pettuse ohvriks langenutel teha avaldus politseisse ja teavitada panka.
Coop Panga kliendid saavad pettuse ohvriks langemisest teada anda, helistades panga klienditoele, saates pangateate internetipangast või pöördudes isikut tõendava dokumendi alusel lähimasse Coop Panga kontorisse. Coop Panga kaarti on võimalik sulgeda ööpäev läbi nii interneti- kui ka mobiilipangas või helistades klienditoe telefoninumbril.