Tõlla Trahteri reklaam pälvis mainekal festivalil Hõbemuna

Merly Raudla
Copy
Reklaam pälvis Hõbemuna.
Reklaam pälvis Hõbemuna. Foto: Tabasco

19. aprillil toimus kaubanduskeskuses T1 Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna, kus jagati ohtralt eri värvi mune. Taas ei jäänud ilma ka Kadrina.

Valla ajalehes Kodukant ilmunud Tõlla Trahteri kalambuurimaiguline reklaam "Käristame välja" pälvis trükireklaami kategoorias Hõbemuna. 

Töö esitas Kadrinale visuaalse identiteedi loonud ja tänavusel Kuldmunal viiendat korda aasta reklaamiagentuuriks pärjatud Tabasco. "Käristame välja" töö kunstiliseks juhiks oli Kerstin Raidma ja loovjuhiks Kadrina kultuurikoja direktor Ahto-Lembit Lehtmets, kes sõnas Hõbemuna saamise peale: "Mul on hea meel, et Tõllas istudes pähe karanud kalambuur reklaamiks tehti, munele läks ja muna ka sai! Suur asi ikkagi ja suht ootamatult tuli. Tõllale edu! Sellist laadi positiivne tähelepanu võiks külastajate arvu tõsta küll. Pealegi, ei saaks olla paremat kohta ühele munakujulisele trofeele kui kohaliku kogukonna jaoks nii olulise toitlustusasutuse sein."

Munaliigud tehakse suure volbrimöllu käigus juba täna õhtul Tõlla Trahteris.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles