Randel Lipp: mida tervem on sisemine kliima, seda paremat teenindust tajub ka klient

Siim Mihailov
, ajakirjanik
Copy
Rakvere Elke Auto tegevjuht Randel Lipp värskenduskuuri läbinud müügisaalis.
Rakvere Elke Auto tegevjuht Randel Lipp värskenduskuuri läbinud müügisaalis. Foto: Marianne Loorents

2003. aastal Rakvere Elke Autos praktikal olnud ja seejärel paar aastat tehnikuna töötanud Randel Lipp on automaailmas tegutsenud üle kahekümne aasta ning mullu veebruaris sai temast Elke Rakvere AS-i tegevjuht. Iga kuu käib teenindusest läbi umbes 350 klienti ja jooksvalt tegeletakse ka autode müügiga. Tänavu tunnustati Rakvere esindust Ichibani auhinnaga. Ichiban tähendab jaapani keeles number ühte ja seda positsiooni on Lipu sõnul üsna keeruline saavutada.

Mida Ichibani pälvimine Elke Rakvere esindusele tähendab?

Ainuüksi Eestis on Elke Grupis kuus esindust ja Amservis seitse. Iga maja seisab oma numbrite ja teeninduskvaliteedi eest ja auhinna saamine oli meie jaoks suur tunnustus. Et just kliendid on meid nii hinnanud. Teeme oma kollektiiviga neile sügava kummarduse. Number ühe väärilist joont ei ole üldse lihtne hoida, aga selle nimel me iga päev tööd teeme.

Tagasi üles