Rakvere klaasikunstnik Riho Hütt astus viimaks sammu, millest unistanud oli: käis ja vaatas oma silmaga üle Veneetsia biennaali.
Kunstnik Riho Hütt tegi unistuse teoks
Kaasa võttis ta poeg Henri, kes isa sõnul on kogenud biennaalihunt, ning kolme päeva vältel ta vaid vaatas seitse tundi järjest kunsti. Imet ju selles pole: rahvuspaviljone oli üles seatud 70 ja kunstiteoseid leidus ka rohketes paikades üle linna. Ehkki soojakraade oli neil päevil Veneetsias pidevalt 30 ringis ja iga päev uidati maha umbes 17 kilomeetrit, on Hütt neile päevile tagasi mõeldes väga õnnelik.
Jõudmaks Santa Maria delle Penitenti kirikusse, kuhu olid üles seatud Eestit esindava Edith Karlsoni teosed, tuli üsnagi vaeva näha: sõita paadiga ja kaardil näpuga järge ajada, kuid kohale jõuti ja hunditundi, mida Karlsoni loodud ruum peegeldas, imetlesid Hütid lugematu aja, nagu väljendus Riho Hütt. Küünlavalgus, kummalised tegelased, nagu kahe peaga kass, nutunaised ja sabadega vetevaimud – just Eesti paviljonis tundis Hütt ilmselt seda õiget biennaalitunnet.