Häirekeskus küsib viiesajalt inimeselt tagasisidet numbril 112 helistamise kohta

Copy
Häirekeskuse number 112.
Häirekeskuse number 112. Foto: Tairo Lutter

500 inimest, kes on viimase kolme kuu jooksul hädaabinumbril helistanud, said neljapäeval häirekeskuselt SMS-i, kus paluti anda tagasisidet numbril 112 helistamise kohta.

SMS on helistanutele saadetud telefoninumbrilt +372 8272 2090 ja tagasiside andmiseks tuleb minna SMS-is sisalduvale küsitluse lingile LimeSurvey keskkonnas.

Eelmisel aastal proovis häirekeskus numbril 112 helistanute rahulolu uurimiseks kolme varianti, millest parima tulemuse ja suurima vastajate hulga andis SMS-i teel edastatud link tagasiside andmiseks. Sel moel jätkatakse nüüd neli korda aastas peale iga kvartalit.

Rahulolu uurimise eesmärk on saada tagasisidet hädaabinumbri teenuse arendamiseks, et see vastaks parimal moel abivajajate ootustele.

Tagasiside küsimiseks moodustab häirekeskus juhuvalimi, kuhu võetakse helistajad, kelle kõnele järgnes kiirabimeedikute, politseinike või päästjate väljasaatmine. Valimi koostamisel välistati kõned SIM-kaardita seadmelt ja võimalike traagiliste tagajärgedega seotud hädaabikõned.

Valimi koostamisel jälgitakse, et ühelt inimeselt ei küsitaks tagasisidet rohkem kui korra aasta jooksul. Küsitlusele vastamine on anonüümne.

Tagasi üles