Kergliiklusteid ehitatakse praegu üle Eesti. Mitte üksnes Tallinnasse, kus kevadel tuli võimule kastiratturite linnavalitsus, vaid ka Lääne-Virumaale. Omad projektid on Tapa vallal ja Kadrina vallal. Kergliiklusteed ehitada ei ole sugugi lihtne.
Repliik: kergliiklustee aitab säästa elusid
Nii näiteks on Tamsalu–Porkuni kergliiklusteest, millest hakati rääkima 2008. aastal, valminud vaid 900 meetrit. Millal saab valmis ülejäänud 4100 meetrit, pole teada, ehkki valmimine kirjutati Tapa ja Tamsalu valla ühinemislepingusse.
Kergliiklustee võiks olla ka Tapa–Loobu maantee ääres. Teemat on korduvalt tõstatanud nii kohalikud elanikud kui ka maakonnaleht. Arvata võib, et võrreldes tulevase Tapa ujula, keskväljaku ja gümnaasiumi remondi maksumusega nõuaks see mitu korda vähem raha. Aitaks säästa ka inimelusid.
Pall on kohalike omavalitsuste käes. Kui Tapa vald üksinda ei jaksa, oleks ehk koos Kadrina valla ja transpordiametiga võimalik Tapa–Loobu tee äärde lõiguke kergliiklusteed siiski rajada. Kui esialgu kaugemale ei jaksa, siis vähemalt ristumiskohani Imastu teega. Asi seegi.