Saada vihje

PR ja Pomerants ehk Kommunikatsiooni hallid varjundid

Copy
Marko Pomerantsi «Minu PR» käsitleb kommunikatsiooni praktilist külge.
Marko Pomerantsi «Minu PR» käsitleb kommunikatsiooni praktilist külge. Foto: Rahva Raamat

Esimene pilk Marko Pomerantsi raamatusse «Minu PR», kus kaanel žongleerib (mõru)apelsinidega, millel loomulikult tähed P ja R, autor ja kirjastaja, konsultatsiooniettevõtte Bitter Orange looja, tekitas küsimuse minu nägemise kohta. Helehall tihe tekst, lohutuseks siiski tumedad pealkirjad ja väljavõtted. Probleem, kas raamat, mille pealkirja tuleb autori soovil hääldada «pee-ärr», on silmade pingutamist väärt, oli ilmselgelt õhus.

Ent kuna nii kogenud kommunikatsiooni­guru ei teeks ühtegi mõtte- ega sõnaliigutust kaaluka põhjuseta, on sel laushallusel kindlasti oma sisuline ja sügav ning küllap ka õpetuslik tähendus. Lugeja asi on heleduse iva leida, sellest aru saada ja võimaluse korral trikki tulevikus ka ise kommunikatsioonis kasutada.

Kui uudishimu ja antud lubadus poleks takka utsitanud, oleksin lugemise ehk päikeseküllasemasse aega lükanud, nüüd lisasin lähikonda luumeneid, uskudes, et endisel pomeriimide poeedil on kindlasti midagi vaimukalt õpetlikku öelda.

Tagasi üles