Esimene pilk Marko Pomerantsi raamatusse «Minu PR», kus kaanel žongleerib (mõru)apelsinidega, millel loomulikult tähed P ja R, autor ja kirjastaja, konsultatsiooniettevõtte Bitter Orange looja, tekitas küsimuse minu nägemise kohta. Helehall tihe tekst, lohutuseks siiski tumedad pealkirjad ja väljavõtted. Probleem, kas raamat, mille pealkirja tuleb autori soovil hääldada «pee-ärr», on silmade pingutamist väärt, oli ilmselgelt õhus.
Tellijale
PR ja Pomerants ehk Kommunikatsiooni hallid varjundid
Ent kuna nii kogenud kommunikatsiooniguru ei teeks ühtegi mõtte- ega sõnaliigutust kaaluka põhjuseta, on sel laushallusel kindlasti oma sisuline ja sügav ning küllap ka õpetuslik tähendus. Lugeja asi on heleduse iva leida, sellest aru saada ja võimaluse korral trikki tulevikus ka ise kommunikatsioonis kasutada.