Käisin ühel õhtul toidupoes. Tohutu kauplus nagu koppel, letid kaubast pungil.
Repliik: kõige parem teenindus
Kui tavaliselt teen oma harjumuspärase ringi, siis seekord näppisin lettidel olevaid mulle seni tundmatuid tooteid. Õige pea astus minu juurde noor saaliteenindaja ja ütles, et ära seda küll osta, see ei kõlba süüa, ausalt. Olin meeldivalt üllatunud. Oh, päriselt aus tagasiside! Väga hea. Küsisin siis, et aga mis kõlbab, ja teenindaja näitas mulle kohe, mis tema arust ostu väärib.
Pelgalt sellise teeninduse pärast lähen sinna poodi ilmselt veel. Jube tore, kui teenindaja on niipalju inimene, et nähes ostjat langemas kehva kauba lõksu, julgeb vahele astuda ja asjatut rahakulutamist ennetada. Kaupmehe silme läbi võiks tunduda, et kehv diil, jätsin ühe toote ju nüüd ostmata. Aga vastupidi: lähen sinna poodi edaspidigi ja ostan hoopis sealt, mitte konkurentidelt.