Saada vihje

Meditsiinitöötajad lõid nahahooldustoodete sarja, mõeldes kangelastele (1)

Copy
Hardo Levo ja Kuldar Ennika lõid nahahooldustoodete kaubamärgi, mis suunatud just meditsiinitöötajatele.
Hardo Levo ja Kuldar Ennika lõid nahahooldustoodete kaubamärgi, mis suunatud just meditsiinitöötajatele. Foto: Erakogu

Kaks pikaajalist meditsiinitöötajat Kuldar Ennika ja Hardo Levo otsustasid aasta tagasi alustada nahahooldussarja loomist. Sõbrad õpivad mõlemad õendust ja töötavad Tapa Karell Kiirabis. Oma tegevusega soovivad nad väärtustada ja tunnustada meditsiinitöötajate tegevust. Enda kogemusest teadsid nad, et pikad vahetused, isikukaitsevahendid ja pidev kätepesu mõjutavad nahka, ning tahtsid seetõttu luua kaubamärgi, mis pakub meditsiinitöötajatele tipptasemel nahahooldustooteid. Nii sai alguse nahahooldusbränd Pulss.


Ise meditsiinivaldkonnas tegutsedes peavad nad oluliseks olla olemas suuresti oma kolleegide jaoks – pakkuda tuge meditsiinitöötajatele, kes annavad endast iga päev kõik, et teiste eest hoolitseda. «Iga tootega soovime taastada mitte ainult nahka, vaid ka heaolu ja enesekindluse, sest ka meditsiinitöötajad vajavad hoolitsust ja tuge,» ütles Hardo Levo.

Tagasi üles