Skip to footer
Saada vihje

Juunist ei võeta kuulutusi ega lehetellimusi vastu enam Virumaa Teatajas kohapeal

Virumaa Teataja klienditeenindus sulgeb uksed 1. juunist.

Maikuu lõpus muutub Virumaa Teataja ning mitme teise maakonnalehe klienditeeninduste töökorraldus. Muutuvate olude ja vajadustega kohandumiseks suletakse 1. juunist klienditeenindused Pärnus, Viljandis, Rakveres ja Paides.

Avatuks jäävad Tartu ja Valga teeninduspunkt.

Postimees Grupi tellimuste äri juht Enel Riisenberg selgitas, et viimastel aastatel on Postimees Grupi üle Eesti paiknevate klienditeeninduste külastatavus olnud langustrendis, see on seotud paberlehe tellijate vähenemisega ning samuti eelistatakse tellimiseks ja kuulutamiseks kasutada teisi võimalusi.

"Tegelikult puudub täna enamikul juhtudel otsene vajadus klienditeenindust kohapeal külastada, kuna kõik vajalikud toimingud saab kiirelt ja mugavalt teha veebikeskkonnas, e-kirja või telefoni teel," lisas Enel Riisenberg.

Tellimuste äri jätkusuutlikuks toimimiseks peab leidma võimalusi kulude vähendamiseks. Paberlehe tellijate arvu vähenemise tõttu lehtede väljaandmisega seotud kulud tõusevad. Näiteks kojukande hind oleneb otseselt kandes olevate lehtede mahust. On selge, et see väljendub ka tellimustasudes, kuid kõiki kulusid ei saa tellijad katta ega pea seda tegema ning seetõttu tuleb organisatsioonil leida võimalusi kulusid vähendada ja lisatulu teenida.

"Mõistame, et tellijaid, kes on harjunud klienditeeninduses kohapeal käima, võib see muudatus muretsema panna, kuid selleks ei ole põhjust, sest kõiki meie väljaandeid saab tellida ka Omniva postkontorites ja postipunktides," kõneles Riisenberg.

Postkontoris ajalehe tellimuse vormistamine on tellijale tasuta. Kuulutust Omniva kaudu lehte panna ei saa, aga kellele muud kanalid ei sobi, sel on võimalik kuulutuse tellimus edastada ka telefoni teel. "Uue võimalusena on Omniva postkontorites võimalik tasuda meie saadetud tellimuste ja kuulutuste arveid. Tegemist on Omniva pakutava makseteenusega, millega kaasneb teenustasu," sõnas Riisenberg.

Mis muutub 1. juunist?

  • Tellimisel ja info saamiseks saab abi esmaspäevast reedeni (9–17) klienditoe telefonil 666 2525 ja e-posti aadressil levi@postimees.ee.
  • Kuulutusi võetakse vastu samuti esmaspäevast reedeni (9–17) telefonil 666 2206 ja e-kirja teel aadressil kuulutused@postimeesgrupp.ee.
  • Alati on avatud veebipõhised tellimiskeskkonnad tellimine.postimees.ee ja kuulutus.postimees.ee.
Kommentaarid
Tagasi üles