Skip to footer
Saada vihje

Anu Oja: "Praktilise poole pealt lihtsustab #virupärane maakonna pikka nime"

Anu Oja, VIROL-i arendusjuht.

Küllap on paljud läänevirulased märganud siin-seal vilksamas sõna "virupärane". Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu arendusjuht Anu Oja nõustus selgitama, kust see tuli, mida tähendab ja milleks see kasulik on.

Koostööpartneriks brändi #virupärane loomisel oli disainibüroo Velvet. See on väga tuntud ettevõte. Kas saate öelda, mis läks VIROL-ile maksma nende abi brändi loomisel?

Maakonna integreeritud turundusstrateegia ja uue brändingu väljatöötamise maksumus koos käibemaksuga oli 53 520 eurot. Selleks sai Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liit 70 protsendi ulatuses toetust Euroopa Liidu struktuurifondide meetmest "Kohalik ja regionaalne arendusvõimekus 2022–2024" läbi projekti "Lääne-Virumaa kohaturunduse strateegia välja töötamine". Omafinantseeringu tagas Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liit läbi maakonna kohalike omavalitsuste. Teenusepakkuja leidmiseks viidi riigihangete registris läbi lihthange, mille disainibüroo Velvet võitis.

Kommentaarid
Tagasi üles