Skip to footer
Saada vihje

Repliik: Kavala kaupleja ärimudel

Merly Raudla.

Hoian sotsiaalmeedia müügiplatvormil pilku peal, kuna tahan paar mööblitükki välja vahetada.

Kui laps avaldas soovi enda tuppa uus voodi saada, kammisin veebis läbi kõik teadaolevad mööblikauplused ja pidin nentima, et igatahes on kindlam osta teiselt ringilt tulnud puusepalooming kui keskpärane uus.

Vahel hakkab müügikuulutustes silma ka muid põnevaid esemeid, mida hing hakkab ihaldama. Näiteks klõpsasin ruttu lahti õõtsuva tooli kuulutuse. Vaid viie euro eest oli Rakveres müüki tulnud tool. Nägi küll kulunud välja, kuid maale aeda oleks kõlvanud küll.

Müüja kinnitas, et tool on terve ja olemas. Nägin juba vaimusilmas ette, kuidas enne maale minekut Piiralt läbi käin ning mööblitüki kaasa haaran. Hea aiatööde vahel jalga kõlgutada.

Järsku selgus, et hind on teinud ootamatult sajaprotsendise hüppe. Kuna tahtjaid olevat palju, haistis ärimees teenimisvõimalust. Minust jäi toolirisu ostmata. Äkki oleks kohapeal ilmnenud, et hind on veelgi kosunud. Tänan, ei!

Kommentaarid
Tagasi üles