/nginx/o/2025/05/30/16879338t1hb48d.jpg)
Viimasel kahel suvel on Virumaa Teataja paberleht jõudnud lugejate postkasti viie korra asemel nädalas kolmel korral. Nii ka uuest nädalast. Virumaa Teataja paberleht ilmub juunis, juulis ja augustis teisipäeval, neljapäeval ja laupäeval.
Septembrist naaseme sügistalvise ilmumiskorra juurde ning paberlehest saab maakonna kõige olulisemaid uudiseid lugeda jälle viiel päeval nädalas teisipäevast laupäevani. Sama korra järgi hakkavad ilmuma teisedki Postimees Grupi maakonnalehed Sakala ja Pärnu Postimees, mis talveperioodil jõuavad tellijateni viiel korral nädalas.
Postkasti jõudvad paberlehenumbrid on aga läbi suve mahukamad, et tellijad ei jääks ilma ühestki olulisest loost. Kui paberleht hakkab tellijale postkasti jõudma kolmel korral nädalas, siis digilehes toimetus järeleandmisi ei tee. Virumaa Teataja digilehes edastame endiselt kohalikke uudiseid seitsmel päeval nädalas. Need, kes ei ole digilehe tellijad, saavad vormistada tellimuse. Nii on võimalik lugeda kodukoha uudiseid ka siis, kui ollakse puhkusel kodust kaugemal, peesitatakse rannas või sõidetakse ringi mööda suviselt kaunist Eestimaad. Kindlasti ei jäta meie ajakirjanikud suvekuudel ühtki olulist sündmust kajastamata.
Muudatused pole kunagi lihtsad ning arusaadavalt põhjustavad need kellelegi ebamugavusi. Alates 1. juunist ootab toimetuse töökorraldust ees teinegi muudatus. Rakveres aadressil Laada 27 asunud klienditeenindus sulgeb uksed ning enam seal kuulutusi ja lehetellimusi vastu ei võeta. Lisaks Rakvere klienditeenindusele sulguvad uksed Sakala, Järva Teataja ja Pärnu Postimehe klienditeeninduspunktides.
Muudatuse tingib asjaolu, et viimaste aastatega on meie üle Eesti paiknevate klienditeeninduste külastatavus olnud langustrendis, see on seotud paberlehe tellijate vähenemisega ning samuti eelistatakse tellimiseks ja kuulutamiseks kasutada teisi võimalusi. Tegelikult puudub praegu enamikul juhtudel otsene vajadus klienditeenindust kohapeal külastada, kuna kõik vajalikud toimingud saab kiirelt ja mugavalt teha veebikeskkonnas, e-kirja või telefoni teel.
Tellimisel ja info saamiseks aitab teid esmaspäevast reedeni kl 9–17 meie klienditugi telefonil 666 2525 ja e-posti aadressil levi@postimees.ee. Kuulutusi võtame vastu samuti esmaspäevast reedeni kl 9–17 telefonil 666 2206 ja e-kirja teel kuulutused@postimeesgrupp.ee. Alati on avatud veebipõhised tellimiskeskkonnad tellimine.postimees.ee ja kuulutus.postimees.ee.