Skip to footer
Saada vihje

Kadrina keskkool on kõrgelt hinnatud traditsioonide, emakeele ja kodukoha väärtustamise poolest

Kadrina keskkoolis toimus rahuloluuuring.

2025. aasta kevadel korraldatud Kadrina keskkooli rahuloluuuring tõi esile, et nii õpilased kui ka lapsevanemad hindavad kõrgelt traditsioonide, emakeele ja kodukoha hoidmist koolis ning huvihariduse kättesaadavust.

Uuringust tuli välja, et suurem osa õpilastest pühendab kodutööde tegemisele kuni tunni päevas ja 68 protsenti õpilastest magab öösel rohkem kui seitse tundi. Õpilaste rahulolu on aga tagasihoidlikum koolis kokku lepitud käitumisreeglitest kinnipidamisega.

Kadrina keskkooli direktori Evelin Teiva sõnul kinnitavad uuringutulemused, et kooli tugevusteks on väärtuspõhine tegutsemine, turvaline ja hooliv õpikeskkond ning edusammude märkamise ja tunnustamise kultuur. Samuti toodi esile õpetajate ja töötajate toetav hoiak ning koolitoidu kvaliteet. "Täname kõiki vastanuid ausa ja sisuka tagasiside eest. Teie panus loob tugeva aluse, et arendada edasi koolikeskkonda, kus iga õpilane tunneb end väärtustatuna ja toetatuna," rõhutas koolijuht.

Hoolekogu esinaine Kristin Reinaas ütles, et uuring kinnitab Kadrina keskkooli tugevusi traditsioonide, loovuse ja ettevõtlikkuse väärtustamisel ning kiitis koolijuhtimist, mida hinnatakse toetavaks ja lugupidavaks. "Kooliperes on tugev koostöövaim ja kogukonnatunne – see on väärtus, mida ühiselt hoida ja kasvatada," lisas Reinaas.

Õpilaste tagasisidest selgus, et õpikeskkonna ja õppetöö juures olid õpilased kõige rohkem rahul õpperuumide sobivusega. Samuti hindasid õpilased väga kõrgelt kursisolekut huvitegevuste võimalustega ja nende kättesaadavust.

Lapsevanemate hinnangud Kadrina keskkoolile olid head. Positiivselt hinnati, et kool hoiab traditsioone, emakeelt ja kodukohta, väärtustab hoolivust, ettevõtlikkust ja õpitahet. Mainiti ka koolitoidu kvaliteedi märkimisväärset paranemist. Muredena tõid lapsevanemad esile õpetajate ja tugipersonali puuduse, kooli füüsilise keskkonna arendamise ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogia võimaluste kitsaskohad.

Õpetajate tagasiside kinnitas, et Kadrina keskkooli kollektiivis on üldjoontes usaldav ja toetav õhkkond ning töörahulolu on suur. Vabavastustest ilmnes, et selles, mis puudutab töökorraldust (sh tunniplaan ja töökoormus) ja töövahendeid, tajuvad õpetajad arenguruumi.

Koolidirektori sõnul seadis kool uue õppeaasta prioriteedina eesmärgiks tugimeeskonna töökorralduse tõhustamise. "Keskendume senisest rohkem õpetajate professionaalse arengu süsteemsele toetamisele ning sisuka ja järjepideva koostöö arendamisele lapsevanematega. Otsime võimalusi õppimise praktilisuse suurendamiseks ning andekate õpilaste toetamiseks. Kindlasti pöörame tähelepanu õpilaste aktiivsemale kaasamisele koolielu korraldamisse," ütles Evelin Teiva.

Kommentaarid
Tagasi üles