Jaapani ühiskonnale oli 2011. aasta 11. märtsi maavärin ja sellele järgnenud tuumasaaste suureks löögiks. See sündmus puudutas tugevalt ka Okadat ning „Current Location“-is kajastubki tema muutunud suhe teatrisse. See on fiktsionaalne lugu muutusest, milles räägitakse kõrvalseisja tooniga ning ulmeloo vahenditega ühes külas elava seitsme naise ärevusest, konfliktidest ja lootustest, kui taamal ähvardab võimalik oht.
Euroopa teatri tipptaset näitab Forced Entertainment, kellelt näeb festivalil lausa kaht lavastust. Esimene 6 tundi kestev mammutetendus "Quizoola!“ on Tim Etchellsi 2000 küsimusest koosneval tekstil põhinev kestusetendus, mis oli üks esimestest välja müüdud saalidest festivalil. Kuna publikul on vabadus saabuda, lahkuda ja naasta igal valitud ajahetkel, on tõenäosus menukile pilk peale visata siiski täiesti olemas. Teiseks lavastuseks on "Tomorrow’s Parties“, mis uurib lootusega seotud ideesid ja klišeesid. Kirjutades ja kogudes optimismi ja meeleheitega põimitud tulevikustsenaariume ning lühilugusid uurib trupp ootuste spekulatiivsust ja lõputut hulka võimalusi, mida tulevik meile varuks hoiab.
Eesti kaasaegset teatrit esindab teiste seas preemiapõldudelt ohtralt saaki noppinud Tartu Uus Teater, kelle “Vanemuise Biitlid” on visuaalselt perfektne fiktsioon eelmise sajandi Tartu kultuuri- ja teatriajaloost.
Kõrvalprogrammist väärib rõhutamist neljapäeval toimuv seminar “Milleks investeerida kultuuri?"” Seminar võtab fookusesse kultuurikorraldajate, ettevõtjate ja kohalike omavalitsuste koostöövajadused ja -võimalused. Ettekandega esinevad ettevõtja Hans H. Luik (Ekspress Grupi asutaja ja suuromanik), kohaliku omavalitsuse esindaja Raul Oreškin (SA Tartu Loomemajanduskeskuse juhataja, endine Tartu Linnavalitsuse kultuuriosakonna juhataja) ning kultuurikorraldajad Priit Raud (Baltoscandali kunstiline juht) ja Maria Reinup (Haapsalu Õudus- ja Fantaasiafilmide Festivali tegevjuht).