Rakvere toodete ühtne pakendikujundus pälvis disainiauhinna

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Rakvere ühtne pakendikujundusliin pälvis konkursil Eesti Disainiauhinnad 2016 graafilise ja veebidisaini “Pakend/igapäevakaubad” kategoorias esikoha. Rakvere tootevalikusse kuulub üle 300 toote, mis kõik on kujundatud ühtses disainikeeles ning mille tunneb poelettidel ära patenditud tumerohelise värvi järgi. Rakvere tootepakendite kujunduse töötas välja loovagentuur Kontuur Leo Burnett.

“Alustasime Rakvere tootepakendite rebrändinguga ligi viis aastat tagasi – see on tähendanud ajamahukat ja järjekindlat tööd brändi arendamisel, et kogu tooteportfell näeks välja ühtne tervik, kannaks brändiväärtusi edasi parimal moel ning eristuks konkurentidest,” selgitas Rakvere brändijuht Triin Lõoke.

“Mul on ülimalt hea meel, et meie pingutusi ning head koostööd loovagentuuriga on märgatud ka laiemalt ja Rakverele omistati kõige säravam kuldne auhind,” lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles