/nginx/o/2015/06/04/4143331t1hc975.jpg)
Vaadates seda rohelist kämbut, mis sündis Eesti Disainimeeskonna pooleaastase palehigis tehtud töö tulemusel Eestit esindama, tabasin end ühtäkki mõttelt: kui katsetamise vooru mitte arvestada, siis kas ei läheks umbes sama palju (või vähemgi) maksma kodanikupalga kehtestamise võimalikkuse ja selle mõju uuring, mille korraldamise toetuseks portaalis rahvaalgatus.ee viimaseid päevi allkirju korjatakse?
“Brändrahn” igatahes töötab. See on koomiline ning sai tänu sellele vähemalt hoobilt tuntuks. Jälgides lõõpimist sotsiaalmeedias ja jättes kõrvale kõik muu, tekib kohe paralleel Rakvere reklaamlogoga, mis ilmus avalikkuse ette 2004. aasta kevadel. Piltlikult ja mõneti liialdatult öeldes tegi selle tollal tuntuks “Ärapanija” (muide, linn ei unustanud neile selle eest ka tänu avaldada).