Tervitus tulevikust kogu Virumaale! Meil on rõõm anda esimene ülevaade ülevirumaalise disainitöörühma kaheaastasest tööst tänasel kenal ja meeldejääval 2020. aasta Eesti iseseisvuspäeval. Meil oli ülesanne luua Virumaast omapärane ja teistest turismipiirkondadest selgesti eristuv kohabränd. Ülesande keskseks ajendiks olid haldusreform ja ajaloolise Virumaa kiire sulandumine tervikuks.
Tellijale
Brand Vironia – Virumaa rahvusvaheliseks turismibrändiks?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esialgu täpsustame, et kohabränd ei ole märk või logo, vaid positiivselt kaubamärgiks saanud kohanimi. Pariis on armastuse ja kultuuri linn, Milano moe ja ooperi linn, Holland tulpide ja juustu maa. Taolisi on ka Eestis: puhta loodusega Saaremaa, suvelinn Pärnu ja sportlik Otepää. Kõige tugevam kohabränd on Tallinna vanalinn, millest huvituvad ka hiinlased. On suurepärane, et seda nii kaugelt nähakse.