Brand Vironia – Virumaa rahvusvaheliseks turismibrändiks?

Pekka Linnainen
, estofiil ja turismiekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pekka Linnainen
Pekka Linnainen Foto: Internet

Tervitus tulevikust kogu Virumaale! Meil on rõõm anda esimene ülevaade ülevirumaalise disainitöörühma kaheaastasest tööst tänasel kenal ja meeldejääval 2020. aasta Eesti iseseisvuspäeval. Meil oli ülesanne luua Virumaast omapärane ja teistest turismipiirkondadest selgesti eristuv koha­bränd. Ülesande keskseks ajendiks olid haldusreform ja ajaloolise Virumaa kiire sulandumine tervikuks.

Esialgu täpsustame, et kohabränd ei ole märk või logo, vaid positiivselt kaubamärgiks saanud kohanimi. Pariis on armastuse ja kultuuri linn, Milano moe ja ooperi linn, Holland tulpide ja juustu maa. Taolisi on ka Eestis: puhta loodusega Saaremaa, suvelinn Pärnu ja sportlik Otepää. Kõige tugevam koha­bränd on Tallinna vanalinn, millest huvituvad ka hiinlased. On suurepärane, et seda nii kaugelt nähakse.

Ülesanne oli meile tõeline proovikivi, aga töörühma julgustas ja toetas pidevalt ettevõtluse, ametkondade ja haridusasutuste ning haldusreformis sündinud edumeelsete ja koostöövõimeliste omavalitsuste kindel tahe tegutseda ühiselt Virumaa ligitõmbavuse ja konkurentsivõime nimel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles