Ostleja valikuvõimalus: ID-kaardi põhine või tavaline kliendikaart

Kristi Ehrlich
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ID-kaardi põhine või tavaline kliendikaart.
ID-kaardi põhine või tavaline kliendikaart. Foto: montaaž

Et tarbijal poleks vajadust koguda rahakoti vahele kümnete kaupa kliendikaarte ja kassas avastada, et vajalik on ikkagi maha jäänud, alustas Oleg Grossi kauplusekett Grossi Toidukaubad jaanuari lõpust ID-kaardi põhise kliendikaardi väljastamisega.

ID-kaardi põhise kliendikaardi sisseseadmist põhjendas ettevõtja Oleg Gross sellega, et eelkõige mõtlesid nad tarbija mugavusele.

“Ega rahakotis lõputult ruumi ei ole. Need kaardid risustavad ja koormavad,” lausus Gross, kes lootis, et ID-kaart on inimesel üldjuhul kaasas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles