Rail Balticu udu hajub

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hardo Aasmäe.
Hardo Aasmäe. Foto: Toomas Huik/Postimees

Kahtlemata oleks parem, kui praegune valitsus otsustaks juba varakult Rail Balticu suunamuutuse Tapa-Tartu-Valga kasuks.

Kui püüda luuleliselt kirjeldada Rail Balticu sisu muundumist viimase paari aasta jooksul, võiks seda sõnastada järgmiselt. Kunagisest unelmate rongist, mis tuule tiivul kihutab Tallinnast Berliini, on tänaseks saanud 100 km tunnis popsutav kaubarong. Kusagilt Helsingist, kuhugi Kesk-Euroopasse.

Taas on üleval küsimus Rail Balticu viimisest Tallinna-Pärnu suunalt Tallinna-Tapa-Tartu-Valga raudteekoridori. Ilmselt tõstatub see ka kevadistel europarlamendi valimistel, sest ehitusele loodetakse tuntavat ELi rahalist tuge. Viimastel andmetel maksaks EL ligikaudu 56% projekti maksumusest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles