
Detsembris esietendus Rakvere teatris Andres Noormetsa “3 õde” – tempokas ning säravalt kurbnaljakas tänapäeva toodud vene klassika lavaversioon. Märtsi lõpus jõudis teatri lavale järjekordne vene draamaklassika teos – Maksim Gorki “Põhjas”.
Detsembris esietendus Rakvere teatris Andres Noormetsa “3 õde” – tempokas ning säravalt kurbnaljakas tänapäeva toodud vene klassika lavaversioon. Märtsi lõpus jõudis teatri lavale järjekordne vene draamaklassika teos – Maksim Gorki “Põhjas”.
Juba veidi ootuspäraselt ei ole ka siin jäänud lavastaja pidama autoriteksti juurde, vaid voolinud näidendist oma ning trupi nägemuse järgi üksildusteemat käsitleva rokkkontserdilaadse kompottelamuse. Gorki naturalismist pole jälgegi, pigem on lavastus selgelt Brechti võõrituselemendile üles ehitatud. Näitleja tutvustab publikule, et ta on nüüd surnud. Kleštš teeb telefonitirina häält ning võtab seejärel ise kõne vastu. Üliekspressiivsed stseenid vahelduvad näitleja punktvalguses esitatud mõtisklevate tagasivaadetega.