Noored vaatavad rohkem YouTube’i kui TVd

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Google’i tellitud uuringu kohaselt vaatas alla 25aastastest Eesti noortest iga nädal televiisorit 68 protsenti, kuid interneti videokeskkonda YouTube 93 protsenti.

Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul kirjeldab Youtube’i kasutuse uuring päris hästi seda, mis noori tegelikult huvitab ning kuhu kogu ühiskonna meediatarbimine liigub. 

“Noored tunnevad vajadust olla pidevalt võrku ühendatud ning televiisor seda ühepoolse kommunikatsioonikanalina ei paku,” rääkis Aron.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles