Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused alustasid üleminekut Coopi kaubamärgile, millega soovib Eesti suurim toidu- ja esmatarbekaupade grupp end klientide silmis paremini nähtavaks muuta.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on seniste kaubamärkide ühendamise peamine eesmärk muuta tarbijale arusaadavamaks, et Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused on tegelikult kõik üks ja seesama kaupluste perekond. “Ühine Coopi nime kasutamine kauplustel muudab meid tarbija silmis kindlasti nähtavamaks ja läbi selle turul veelgi tugevamaks,” ütles Vihand.