Sisukord
Paberleht
Paberleht

Rasketehnikaomanikud kindlustavad oma vara vastavalt riski suurusele

3 min lugemist
Kohustuslik liikluskindlustus ei pruugi masinaomanikule kogu kahju korvata. Nii peab ta kalkuleerima, kumb tuleb kokkuvõttes odavam: kas omasüüliste õnnetuste tagajärjed omast taskust kinni maksta või sõlmida kaskoleping. FOTO: Elmo Riig/SAKALA

Suure autopargi omanik Oleg Gross leiab, et mida rohkem on masinaid, seda vähem kasulik on neid vabatahtlikult kindlustada. Põllumees Marek Kõbu lähtub talupojatarkusest: kalli kombaini kaskokindlustus on vajalik, traktorite, eriti vanematele puhul pole aga mõtet seda kulutust teha.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kindlustusseltsid meelitavad rasketehnikaomanikke üha enam sõlmima vabatahtlikke kindlustuslepinguid, sest “traktori, kombaini või mõne muu töömasina hind on võrreldav uhkema elumaja või luksusautoga ja kõrge hind toob ettevõtjale kaasa suured riskid”.

Rasketehnikaomanikud aga kasko- või mõnd muud liiki vabatahtlikke kindlustuslepinguid sõlmima ei tõtta. Põhjusena tuuakse välja asjaolud, et kohustuslik liikluskindlustus katab suurema osa võimalikke kahjusid, vabatahtlik kindlustus on liiga kallis ja nii-öelda peenikeses kirjas lisatingimused on liiga keerukad või kulukad täita. Kui aga neid ei täida, jääd hüvitisest ikkagi ilma.

30.09.2020 01.10.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto