Aru Grupi fookus koondub treppide veebimüügile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Juhan Viise kinnitab, et trepitootmise puhul on ühtviisi olulised nii turud, töötajate väljaõpe kui ka investeeringud tarkvarasse.
Juhan Viise kinnitab, et trepitootmise puhul on ühtviisi olulised nii turud, töötajate väljaõpe kui ka investeeringud tarkvarasse. Foto: Vladislav Musakko

Üle veerand sajandi Kadrina vallas tegutsenud aktsiaselts Aru Grupp on kolm viimast aastat valmistanud ette uuenduslikku projekti müügi- ja tootmisprotsessis: jõulude paiku avab ettevõte ainulaadse treppidele keskenduva veebipoe Stair24.

Aru Grupi üks asutajaid ja omanikke Juhan Viise kinnitab, et ettevõte püsib senisel kursil ja keskendub kolmele tegevussuunale, milleks on puidust akende-uste, elementmajade ning treppide tootmine. Neist viimane on saavutanud nüüdseks liidrikoha nii investeeringute kui ka käibemahtude võrdluses.

Aasta tagasi valmis Aru Grupil uus, poolteist miljonit eurot maksnud viimistlustsehh koos värvimisliiniga, mis on juba projekteeritud nii, et tootmismahu kasvades saab see trepitehase esimeseks osaks. “Kui saame oma turud korralikult lahti, siis investeerime kohe edasi. Esimesed, tähtsamad osad, on tehtud. Lisaks turgudele ja tarkvarale on kindlasti olulised inimesed ja väljaõpe. Tegeleme sellega natuke sportlikus vormis,” rääkis Viise ning rääkis, et firmas toimuvad igapäevased juhtkonnale mõeldud paarkümmend minutit vältavad nõupidamised. “Need on natuke korvpallivõtmes [time out’id või minutilised mõtlemisajad], kus arutame, kuidas asju paremini teha.”

Tagasi üles