Üles kaevatud Kohtla-Järvel valitseb kaos

Eva Klaas
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kohtla-Järve vapp.
Kohtla-Järve vapp. Foto: http://www.kjlv.ee/.

Sõitjad ei tea, kus bussi peale saab minna, bussijuhtidel on raskusi peatuste leidmisega, üksteisele vasturääkivad liiklusmärgid - see on vaid osa sellest kaosest, mis on tekkinud Kohtla-Järve kesklinnas selle pärast, et keegi pole pidanud oluliseks anda avalikkusele korrektset infot peatänavatel kanalisatsioonitorude väljavahetamisega kaasnevate liikluskorralduse muudatuste kohta, kirjutab ajaleht

Põhjarannik.

"Seda, kuhu on bussipeatused üle viidud, antakse meile kuidagimoodi veel viimasel hetkel teada, ent iseküsimus on, kuidas neile ligi peab pääsema," tõdes Järve Bussipargi tegevjuht Aleks Avikainen.

Samuti Kohtla-Järve bussiliine teenindava Ekspress Auto L-i tegevjuhi Anatoli Listovi sõnul laekub informatsioon liikluskorralduste muudatustest vahetult enne nende rakendamist. "Olukord on viimastel nädalatel olnud väga palavikuline. Selline asjaajamine tekitab segadust ka meie töös, sest kui kogu aeg midagi muudetakse ja sellest varakult teada ei anta, siis ei ole võimalik sõiduplaanist kinni pidada. Samuti on tigedad inimesed, kes ootavad asjatult bussi kohtades, kuhu me sõita ei tohi," märkis ta.

Nõrgaks nimetas liikluskorraldusega seotud teavitustööd ka Avikainen, kelle sõnul kannab bussiettevõte selle tagajärjel otsest materiaalset kahju.

"Kui inimesed ei leia regulaarselt üles peatusi, siis järgmisel korral paljud enam bussisõiduga ei arvestagi, vaid otsivad muid võimalusi, kuidas õigeks ajaks vajalikku kohta jõuda. Meil ei jää muud üle kui vabandada oma klientide ees, kuigi need probleemid ei tulene meie tegevusest," sõnas ta. 

Praeguse remondi ajal Kohtla-Järvel liiklust korraldava firma Naami-V juhatuse liige Igor Nalivaiko tõdes, et probleeme on üksjagu palju. "Kahjuks on muutuvatest liiklusskeemidest keeruline aegsasti teada anda, sest need on dikteeritud tööde käigust. Olukorrad muutuvad pidevalt ja seepärast tuleb ka näiteks bussipeatusi nihutada," sõnas ta.

Nalivaiko tunnistas, et infotahvleid peaks tänavatel rohkem olema. "Me püüame neid lisada näiteks nendesse kohtadesse, kus inimesed on harjunud bussi ootama, aga kuhu need praegu ei sõida," sõnas ta. Tema sõnul tekitavad lisaprobleeme ka mõned pahatahtlikud inimesed, kes ajutisi liiklusmärke pööravad või ringi tõstavad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles