Omniva pakkide saatmine peatus Elisa ekslikult saadetud sõnumite tõttu

Eva Samolberg
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Post, Omniva auto.
Eesti Post, Omniva auto. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Telekommunikatsioonifirma Elisa ekslikult saadetud sõnumite tõttu oli neljapäeval Eesti Posti saadetiste väljastamine ajutiselt peatatud. 

Omniva kaubamärki kasutav riiklik logistikafirma Eesti Post palub neljapäeval saadetud sõnumid saadetise saabumise kohta tähelepanuta jätta ja mitte asjatult aega kulutada postkontorisse või pakiautomaadi juurde minekuga. 

Elisa palub omakorda vabandust Omniva klientidelt, sest süsteemi tehnilise vea tõttu edastas Elisa grupi-SMS-i teenuse raames neljapäeval osale Omniva klientidele ekslikud sõnumi paki saabumise kohta. Seetõttu said sõnumi ka need kliendid, kel pakki oodata ei olnud, ning osa kliente võis saada teavituse vale saadetise kohta.

Sõnumisüsteemi viga on praeguseks kõrvaldatud ja teenus töötab taas korrektselt. Elisa saadab eksliku sõnumi saanud klientidele selle kohta ka personaalse teavituse. Need kliendid, kellel on saadetist oodata, saavad uue sõnumi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles