Repliik: Trimestrite trigonomeetria

Inna Grünfeldt
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inna Grünfeldt
Inna Grünfeldt Foto: VT

Tänavu jaguneb kooliaasta nelja veerandi asemel trimestriteks. Lapsed on nõutud: täiskasvanud võtavad aastat kokku ja alustavad uut, aga neil läheb vana ikka edasi. Ja mida teha traditsiooniga analüüsida koos jõuluvanaga poolaasta õpitulemusi?


Lapsevanemale tundub kooliaasta kolmeks õppeperioodiks jagamise süsteem, kus vaheajad on endises kohas (hea, et neid pole vähendatud!), aga tunnistus ilmus e-kooli lehele detsembri alguses, skisofreenilisena.
Trimestrite puhul on tegemist juba korra kasutusel olnud ebaõnnestunud süsteemiga. Miks seda korratakse? Või ongi meie igavesti vinduv haridusreform tiirutamine mööda vanu rehasid?
Mida siis teha ainetega, milles tunde veerandihindeks napib? Teha kokkuvõtet kaks korda aastas ehk kasutada kõrgkoolide semestrisüsteemi on selgelt vähe.
Koolipoisil on vastus varnast võtta: aineid, milles on palju tunde, võiks hinnata neli korda aastas, teisi kaks korda. M.o.t.t.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles