Essu postipunkt tunnistati aasta parimaks

Eva Klaas
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Liivi Hiie ja Eesti Post juhatuse liige Aavo Kärmas.
Liivi Hiie ja Eesti Post juhatuse liige Aavo Kärmas. Foto: TEET SUUR/VIRUMAA TEATAJA

Eesti Post tunnistas aasta parimaks postkontoriks Essu postipunkti, mille eelmise aasta müügitulemused olid enam kui neljasaja postiasutuse seas parimad.


"Essu postipunkti head müügitulemused näitavad, et ka väike ja maal asuv postiasutus võib olla väga tubli," ütles ettevõtte Eesti Post juhatuse liige Aavo Kärmas.


Ta selgitas, et aasta postkontori tiitli tõid Essu postipunktile ja selle klienditeenindajale Liivi Hiiele eelmise aasta parimad müügitulemused Eesti postiasutuse seas.

Aavo Kärmas ütles, et Essu postipunkt ületas müügiplaani viiekordselt. "Oleme teinud tasuvusanalüüsid, teame iga konkreetse postkontori kohta, kui suur on seal läbimüük keskmiselt, kui suured on kulud, kui palju tehinguid tehakse. Müügiplaanid seatakse iga postkontori eripära arvestades," selgitas Kärmas.

Rõõmsameelne ja töökas
Eesti Post on Liivi Hiiet iseloomustanud kui rõõmsameelset ja aktiivset naist, kes tunneb hästi oma piirkonna inimesi, sest lisaks klientide teenindaja tööle viib ta laiali ka piirkonna postisaadetised.

"See annab Liivile eelise kliendivajaduste väljaselgitamisel - tundes kliente ja teades nende vajadusi, oskab ta neile teha ka vastavaid pakkumisi," on Eesti Posti seisukoht.

Aavo Kärmas andis Liivi Hiiele üle tänukirja ja spetsiaalse meene - postisarve, lisaks sai naine auhinna spaa­külastuse näol.

Klienditeenindaja Liivi Hiie ütles, et inimesed peavad kohaliku postiasutuse olemasolu väga oluliseks. Aga rohkem kui postiasutuses teenindab naine inimesi nen­de oma kodus.

"Inimesed helistavad, et kui sa tuled, siis too seda või teist või et neil on vaja arve ära maksta. Koduteenindus ja klientidega suhtlemine käib töö juurde, ei ole nii, et panen ainult lehed postkasti ja kõik," sõnas Liivi Hiie.

Maainimesel omad soovid
Kauba kohta ütles naine, et maal on omad kindlad asjad, mida ostetakse. "Praegu, kevadel, läheb väga hästi seemnete müük, olen neid mõnikord igaks juhuks kaasa võtnud ja pärast kiita saanud, et küll on hea, et sa tõid," tõi Liivi Hiie näite. Maal elavad eakamad inimesed ja bussiliiklus on kehv, mistõttu on kirjakandja külaskäik väga oodatud.

"Vahel küsitakse sedagi, mis on Essus uudist," sõnas ta ja lisas, et vanemad inimesed paluvad mõnikord abi avalduse või blanketi täitmisel.

Liivi Hiie sõnul on populaarsemad tehingud arvete tasumised, ajalehtede-ajakirjade tellimised, samuti postitarvete ja kauba müük. Postipunktis on võimalik kasutada ka Postipanka ja sealt saab haigekassa blankette.

Kokku selgitas Eesti Post tunnustamist väärt tegijad välja kaheksas kategoorias, näiteks valiti parim uus tulija ja parim müügihaldur.

"Tunnustamisest olulisem on aga see, et inimestega tuleb suhelda, töötajad peaksid olema teadlikud, mis ettevõttes toimub ja kuidas asutusel läheb," sõnas juhatuse liige Aavo Kärmas.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles