Repliik: veerandtund infoletis

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aivar Ojaperv
Aivar Ojaperv Foto: Vladislav Musakko

See oli muidugi puhtalt oma lohakus, et jõulupaanika tipphetkel poodi läksin. Aga mis teha! Kannatasin vaikides, sest olin ka ise üks neist, kes sellesse kaosesse oma panuse andis.

Kaubanduskeskuse infoletti oli ka asja. Sellistes kohtades jagatakse teatavasti teavet, müüakse igasugu pileteid ja veel üht-teist. Kähkuka värk niisiis.

Mul kulus kolmest inimesest koosnevas järjekorras kõva veerandtund! Tore paar, mees ja naine, olid otsustanud jõulude ajal kontserti külastada. Paraku nad ei teadnud, millist. Leti ette jõudnuna hakkasid nad plaani pidama. Seejärel kohta saalis valima. Ja uuesti valima, sest esimene valik polnud sobiv. Pärast mõningast arupidamist leiti, et piletihind pole vastuvõetav ja esineja ei kõlba ka, ning kogu protseduur algas otsast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles