Tellijale
Valimised kui illegaalne tegevus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eestis on juba mitu viimast valimisperioodi reklaamiga kummaliselt äraspidine seis. Jääb üle nõustuda nendega, kes võrdlevad sellist olukorda 20. sajandi algusega, mil opositsiooniline poliitiline liikumine levitas oma vaadete tutvustamiseks lendlehti.
Tänapäeval on sel puhul abiks sotsiaalmeedia.
Näiteks praegu peab politsei, kel muud palju tõsisemat teha, tegelema mõttetu jagelemisega, näiteks kaebavad poliitilised konkurendid teiste kandidaatide peale, et nonde autol või auto järelhaagisel on keelatud reklaam. Kontrollides selgub, et tegelikult on kõik okei, sest reklaamiseadus jätab siin-seal otsi lahti.